Strefa Użytkownika
Aktualności
Aktualne wersje programów
Jak kupić program
Usługi abonamentowe
Wdrożenia i szkolenia
Rozbudowa programu
Przejście na WINDOWS
Usługi abonamnetowe
Jak zaktualizować programy FINKA?

Pakiet OPIEKI POSPRZEDAŻNEJ

W ramach zakupu programów FINKA gwarantujemy bezpłatny pakiet OPIEKI POSPRZEDAŻNEJ obowiązujący 12 miesięcy od daty zakupu

W ramach pakietu Użytkownik otrzymuje:
  • terminowe aktualizacje uwzględniające zmiany w przepisach,
  • nowe wersje programów rozbudowane o dodatkowe funkcje,
  • bezpłatną telefoniczną oraz e-mailową pomoc specjalistów ds. programów FINKA,
  • bieżące i szybkie rejestrowanie oraz monitorowanie zgłoszeń,
  • wysokie rabaty na rozbudowę posiadanych programów FINKA,
  • tańsze stawki za dodatkowe usługi serwisowe,
  • bezpłatny program Finka-KASA do rozliczania kasy i banku (pobierz program).

  • Bezpłatny pakiet opieki posprzedażnej dotyczy zakupów pierwszych egzemplarzy programów, nie obowiązuje przy zakupie kolejnych stanowisk w sieci, przy dodatkowych egzemplarzach i przy dopłatach. Warunki te opisane są w umowie licencyjnej, która dołączona jest do każdego programu FINKA. Zobacz Umowę Licencyjną.

    Przedłużenie pakietu OPIEKI POSPRZEDAŻNEJ

    Po upływie 12 miesięcy od zakupu programów Użytkownicy otrzymują oferty na przedłużenie abonamentu:
  • 1-szy zakup abonamentu do końca roku kalendarzowego z dodatkowym rabatem ( II kwartał 10%, III kwartał 30%, IV kwartał 50%) ,
  • kolejny zakup abonamentu na cały rok kalendarzowy, od stycznia do grudnia.

  • Przykład:
    Zakup programu Finka-FK był w 05.2014r., bezpłatny abonament obwiązuje do 05.2015r.
    1-wszą ofertę na przedłużenie Klient otrzyma na okres 05-12.2015r. z rabatem 25%. Kolejne proformy będą uwzględniały całe lata kalendarzowe (w tym przypadku rok 2016r).

    Jeżeli jest potrzeba zmiany pozycji na fakturze pro forma, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta. Po dokonaniu płatności termin ważności pakietu jest przedłużony na kolejny rok kalendarzowy.

    Alternatywnie proponujemy skorzystanie z pakietu wyłącznie na wsparcie telefoniczne naszych specjalistów. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszymi Konsultantami.


    


    TIK-SOFT SP. Z O.O.
    Al.Wilanowska 5 lok.19
    02-765 Warszawa
    NIP: 951-19-95-388



    Dział Obsługi Klienta

    Pytania, serwis, aktualizacje
    22 408 48 00
    finka@finka.pl

    Zapytanie ofertowe
    kom. 668 300 794
    zapytanie@finka.pl
    payu