Wsparcie i usługi

    fotolia_194120492.jpg

    Wsparcie i usługi

    - konsultacje z zakresu posiadanego oprogramowania Finka

    - wdrożenia i szkolenia programów Finka

    - instalacja najnowszych wersji oprogramowania Finka

    - konfiguracja programów Finka

    - analizy danych

    - pomoc zdalna

    Wdrożenia i szkolenia

    DLA UŻYTKOWNIKÓW WERSJI DEMO

    • dla firm zainteresowanych zakupem programów FINKA organizujemy bezpłatne i indywidualne pokazy w siedzibie naszej firmy
    • spotkania te prowadzą Szkoleniowcy wyspecjalizowani z danej dziedziny, którzy krok po kroku przeprowadzą Państwa przez etap wprowadzania danych i wykonywania podstawowych czynności w programach
    • podczas pokazu przedstawimy informacje, przydatne w codziennej pracy w programie FINKA.

    DLA UŻYTKOWNIKÓW PROGRAMÓW

    • dla nowych Użytkowników oferujemy indywidualne szkolenie, obejmujące praktyczną wiedzę, jak korzystać z programu FINKA
    • szkolenie to jest bezpłatne do miesiąca po zakupie
    • po upływie miesiąca od zakupu szkolenia są płatne wg aktualnego cennika dostępnego u Konsultantów z Działu Obsług Klienta

     

    WDROŻENIA OPROGRAMOWANIA

    Oferujemy wdrożenie programów w siedzibie klienta (usługa ta nie obejmuje instalacji systemów operacyjnych Windows).

    W celu ustalenia terminu, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

    Szkolenia.jpg

    Usługi abonamentowe

    uslugi-obanentowe.jpg

    PAKIET OPIEKI POSPRZEDAŻNEJ

    W ramach zakupu programów FINKA gwarantujemy bezpłatny pakiet

    OPIEKI POSPRZEDAŻNEJ obowiązujący 12 miesięcy od daty zakupu.

    W ramach pakietu Użytkownik otrzymuje:

    • terminowe aktualizacje uwzględniające zmiany w przepisach oraz dodatkowe funkcje,
    • telefoniczną oraz e-mailową pomoc specjalistów ds. programów FINKA,
    • szybką reakcję na zgłoszenia,
    • możliwść rozbudowy posiadanych programów FINKA,
    • niższe stawki za dodatkowe usługi serwisowe,

    Bezpłatny pakiet opieki posprzedażnej dotyczy zakupów pierwszych egzemplarzy programów, nie obowiązuje przy zakupie kolejnych stanowisk w sieci, przy dodatkowych egzemplarzach i przy rozszerzeniach programów. Warunki te opisane są w umowie licencyjnej, która dołączona jest do każdego programu FINKA.

    Przedłużenie pakietu OPIEKI POSPRZEDAŻNEJ

    Po upływie 12 miesięcy od zakupu programów Użytkownicy otrzymują oferty na przedłużenie abonamentu:

    • 1-szy zakup abonamentu do końca roku kalendarzowego z dodatkowym rabatem ( I kwartał 10%, II kwartał 30%, III kwartał 50%) ,
    • kolejny zakup abonamentu na cały rok kalendarzowy, od stycznia do grudnia.

    W przypadku zmiany pozycji na fakturze pro forma, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta. Po dokonaniu płatności termin ważności pakietu jest przedłużony na kolejny rok kalendarzowy.

    System zgłoszeń

    Dział Obsługi Klienta udziela pomocy telefonicznej związanej z oprogramowaniem Finka.

    Nasi specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16.

    Zgłoszenia serwisowe można również przesłać poprzez system zgłoszeń

    Informujemy, że w przypadku analizy danych jeśli zostanie stwierdzony błąd Użytkownika to usługa jest płatna według cennika.

    Image

    Pomoc zdalna

    Image

    Usługa zdalnej pomoc pozwala na łączenie się za pomocą Internetu z Państwa komputerami. Dzięki temu nasi specjaliści mogą zobaczyć jak wygląda zgłaszana przez Państwa sytuacja, bezpośrednio na Państwa komputerze. Przyczynia się to do przyspieszenia obsługi Państwa zgłoszeń oraz zwiększenia skuteczności diagnozowania wykonywanego przez naszych konsultantów.

    Pomoc zdalna świadczona jest w godzinach pracy Działu Obsługi Klienta
    Aby z niej skorzystać, należy posiadać dostęp do Internetu oraz zastosować się do krótkiej instrukcji:

      1. Pobrać oprogramowanie do zdalnej pomocy klikając w przycisk Zdalna pomoc Finka
      2. Po pobraniu aplikacji uruchomić plik TeamViewerQS.exe
      3. Wpisać opis problemu.
      4. Oczekiwać na połączenie naszego Specjalisty (czas oczekiwania do 24h)
      5. Usługa Zdalnej pomocy jest odpłatna według cennika.

    Zasady wsparcia klientów

    Ogólne zasady dostępu do wsparcia:

    • Bezpłatne wsparcie serwisowe uzyskuje Klient wersji bieżącej
    • Starsze wersje nie mają prawa do wsparcia serwisowego.
    • Zakup aktualizacji przywraca uprawnienia serwisowe.
    Image
    Usługi wdrożeniowe
    Typ usługi Cena u Klienta 1 godzina (netto) Cena u producenta 1 godzina (netto)
    Instalacja i konfiguracja programu Finka 300 zł pierwsza godzina
    200 zł kolejna godzina
    100 zł
    Wdrożenie, konsultacja, konfiguracja 300 zł pierwsza godzina
    200 zł kolejna godzina
    100 zł
    Szkolenia (po upływwie 30 dni od zakupu programu) 300 zł pierwsza godzina
    200 zł kolejna godzina
    100 zł
    Prezentacja programów bezpłatnie
    Usługi ekspresowe +50% do ceny podstawowej
    Usługi specjalistyczne
    © 2017 TIK-SOFT SP. Z O.O. All Rights Reserved.
    projekt i wykonanie: webmania.pl
    Korzystając z naszej strony internetowej, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej.          Zgadzam się