Wsparcie obsługi programów FINKA

Wsparcie i pomoc techniczna związana z obsługą programów FINKA realizowana jest na podstawie posiadania aktywnego abonamentu dla danej licencji.

Zasady wsparcia technicznego:

pomoc techniczna świadczona jest dla Użytkowników z aktywnym abonamentem drogą telefoniczną, korespondencyjną (e-mail), elektronicznie poprzez system zgłoszeń oraz tzw. połączenie zdalne z komputerem (w ramach aktywnego abonamentu dostępne są 4 zdalne połączenia każde do 30 minut);
– wsparcie dotyczy działań związanych z obsługą i funkcjonowaniem programów FINKA;
– przed nawiązaniem kontaktu, prosimy o zweryfikowanie, czy zainstalowana jest najnowsza wersja oprogramowania;
– podczas kontaktu z Działem Obsługi Klienta prosimy o podanie NIP lub innych danych właściciela licencji oraz bezpośrednią obecność przed programem, celem udzielenia niezbędnych informacji;
– analiza danych, w wyniku której zostanie stwierdzony błąd leżący po stronie Użytkownika może skutkować naliczeniem opłaty zgodnej z obowiązującym cennikiem (poniżej).
Przed udostępnieniem plików z danymi programu prosimy o wypełnienie i przesłanie Umowy powierzenia danych.

 

Wsparcie techniczne realizowane jest poprzez:

– telefon: 22 408 48 00
– e-mail: finka@finka.pl

Wsparcie techniczne realizowane jest w godzinach pracy naszego Działu Obsługi Klienta (od pon.-pt. w godzinach 9:00-16:00).

 

Cennik usług wsparcia Klienta
dla użytkowników z aktywnym abonamentem

 

Typ usługi Cena netto*
Przeniesienie baz danych programów FINKA na inny komputer 150 zł za 1h
Odczytanie hasła 150 zł
Odtworzenie danych 150 zł
Zdalne połączenie przy użyciu aplikacji AnyDesk 100 zł za 30 min.**
Analiza danych od 200 zł za 1h**
Naprawa bazy danych od 150 zł za bazę
Konwersja danych z DOS 200 zł za 1h**
Szkolenie z zakresu obsługi programów FINKA 150 zł za 1h**
Instalacja certyfikatu kwalifikowanego 150 zł za 1h**
Instalacja / Przeniesienie programu Płatnik 150 zł za 1h**

*Cennik usług dla użytkowników licencji bez aktywnego abonamentu: stawka x 2.
**Cena dotyczy każdej rozpoczętej godziny pracy.
W przypadku zdalnego połączenia – rozpoczęcia każdych kolejnych 30 min.

Pakiety zdalnych połączeń
2 x 30 minut

200 zł 189 zł netto

3 x 30 minut

300 zł 269 zł netto

4 x 30 minut

400 zł 339 zł netto

5 x 30 minut

500 zł 399 zł netto