Kontakt z Działem Obsługi Klienta w okresie pandemii wirusa COVID-19

    Wsparcie i usługi

    Wsparcie i usługi

    uslugi-obanentowe.jpg

    Wszyscy Użytkownicy, którzy zakupili dowolny program z rodziny FINKA otrzymują:
    - bezterminową licencję oraz abonament na pierwsze 12 miesięcy (licząc od daty zakupu);
    - możliwość skorzystania z oferty przedłużenia abonamentu (szczegółowe informacje znajdują się poniżej – Przedłużenie abonamentu);
    - dostęp do rozszerzanej oferty usług

    W ramach abonamentu Użytkownik zyskuje:
    - wsparcie techniczne dotyczące obsługi programu (telefon, e-mail, zdalna pomoc*);
    - dostęp do aktualizacji związanych ze zmianami w przepisach oraz aktualizacji funkcjonalnych;
    - udział w rozbudowie oprogramowania poprzez zgłaszane sugestie;
    - atrakcyjne zniżki na dodatkowe usługi;
    - dostęp do opracowań przygotowanych przez naszego eksperta.

    *zdalna pomoc to 4 zdalne połączenia z komputerem, każde do 30 min. do wykorzystania dla posiadanych przez Użytkownika licencji

    Pomoc techniczna

    Zasady wsparcia technicznego:
    -
    pomoc świadczona jest dla Użytkowników z aktywnym abonamentem (prosimy o wcześniejsze przygotowanie NIP lub podanie nazwy firmy, która jest właścicielem licencji)
    - podczas kontaktu konieczna jest obecność przed programem, celem udzielenia niezbędnych informacji
    - wymagane jest posiadanie aktualnych wersji oprogramowania 
    - analiza danych, w wyniku której zostanie stwierdzony błąd leżący po stronie Użytkownika, nie programu - może skutkować naliczeniem opłaty zgodnej z obowiązującym cennikiem
    fotolia_140761753.jpg

    Kontakt z działem technicznym

    Image
    Wsparcie techniczne realizowane jest poprzez:
    - telefon: 22 408 48 00
    - e-mail: finka@finka.pl
    - system zgłoszeń
    - zdalną pomoc

    Wsparcie techniczne realizowane jest w godzinach pracy naszego
    Działu Obsługi Klienta (od pon.-pt. w godzinach 9:00-16:00).

    Pomoc zdalna

    Usługa zdalnej pomoc pozwala na łączenie się za pomocą Internetu z Państwa komputerami. Dzięki temu nasi specjaliści mogą zobaczyć jak wygląda zgłaszana przez Państwa sytuacja, bezpośrednio na Państwa komputerze. Przyczynia się to do przyspieszenia obsługi Państwa zgłoszeń oraz zwiększenia skuteczności diagnozowania wykonywanego przez naszych konsultantów.

    Pomoc zdalna świadczona jest w godzinach pracy Działu Obsługi Klienta
    Aby z niej skorzystać, należy posiadać dostęp do Internetu oraz zastosować się do krótkiej instrukcji:

      1. Pobrać oprogramowanie* do zdalnej pomocy klikając w przycisk Zdalna pomoc Finka
      2. Po pobraniu aplikacji uruchomić plik TeamViewerQS.exe
      3. Wpisać opis problemu.
      4. Oczekiwać na połączenie naszego Specjalisty (czas oczekiwania do 24h)
      5. Usługa Zdalnej pomocy jest odpłatna według cennika.

    *obsługiwana jest wersja o numerze 13

     

    Image

    Wdrożenia i szkolenia

    Szkolenia.jpg
    Użytkownikom, którzy zainteresowani są wersją DEMO programu oferujemy:
    - możliwość skorzystania z 1 bezpłatnej godziny prezentacji (zdalnej lub w siedziby naszej firmy) funkcjonalności danego programu (termin ustalany jest indywidualnie);
    - doraźną pomoc techniczną dotyczącą instalacji i obsługi programu (telefoniczna, e-mail) w przypadku, gdy odpowiednie informacje nie zostały odnalezione w materiałach pomocniczych lub instrukcji obsługi bezpośrednio w programie (MENU -> POMOC lub przycisk F1);

    Użytkownikom, którzy zakupili licencje programu oferujemy:
    - możliwość skorzystania z 1 bezpłatnej godziny szkolenia (zdalne lub w siedzibie naszej firmy) dotyczącego obsługi danego programu (termin ustalany jest indywidualnie), w czasie 30 dni od daty zakupu;
    - możliwość skorzystania z dodatkowych, płatnych szkoleń dotyczących wskazanych obszarów obsługi programu;
    - wdrożenie programów w siedzibie Klienta (zakres wykonania usług oraz ich cena ustalana jest indywidualnie).

    Przedłużenie abonamentu

    Po upływie pierwszych 12 miesięcy, liczonych od daty zakupu, Użytkownik otrzymuje ofertę przedłużenia abonamentu do końca trwającego roku kalendarzowego, który naliczany jest zgodnie z obowiązującym kwartałem ze stosowną zniżką (I kwartał 25%, II kwartał 50%, III kwartał 75%).

    Kolejne oferty abonamentów obejmują cały rok kalendarzowy, od stycznia do grudnia i wysyłane są z odpowiednim wyprzedzeniem – początek listopada roku poprzedzającego ofertę, której dotyczy abonament.

    Wysokość abonamentu to 50% wartości danej licencji, według aktualnego cennika (bez uwzględnienia rabatów wynikających z aktualnie prowadzonych akcji promocyjnych, zakupu programów w zestawie oraz indywidualnych ofert).

    W przypadku programu Finka-MIRKO abonament rozliczany jest co 12 miesięcy, a jego wysokość w przypadku obsługi 1 firmy, 1 stanowisko to: 99 zł netto.

    Image

    Rozszerzenia licencji

    Image

    Licencje programów FINKA* można w dowolnym momencie rozszerzyć do:
    - wyższej wersji, która przekłada się bezpośrednio na funkcje programu (np. START, STANDARD, PRO, KŁOW);
    - większej ilości firm (dostępne warianty: 1, 10, 20, 30, 40, 50, bez limitu firm);
    - większej ilości stanowisk (dowolnie: 1, 2, 3, 4, 5 itd.);

    Abonament naliczany jest od wartości danej licencji, która uwzględnia wszystkie jej właściwości.

    *nie dotyczy Finka-MIKRO

    © 2017 TIK-SOFT SP. Z O.O. All Rights Reserved.
    projekt i wykonanie: webmania.pl
    Korzystając z naszej strony internetowej, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej.          Zgadzam się